Skelbimai kituose Lietuvos miestuose.
Norėdami persijungti paspauskite žemėlapio piktogramą !
Skelbimai Klaipėdoje Kiti miestai | Statistika
V02
V03
V05
V06
V08
V09
V11
V12
V13
V15
V16
V17
V20

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Paskelbiau 3 skelbimus, tačiau po kurio laiko liko tik vienas. Kur dingo kiti 2 skelbimai? Jei administratorius, atlikdamas priežiūros darbus, pastebi skelbimus kurie paskelbti nesilaikant portalo taisyklių, jis juos pašalina. Dažniausiai pasitaikanti priežastis - to paties turinio skelbimas skelbiamas kelis kartus iš eilės, apkraunant tiek lankytojus, tiek duomenų bazę pertekline ir pasikartojančia informacija. Labai prašytume to paties turinio skelbimų nedubliuoti, o jei skelbime padarėte klaidą, ištaisykite ją, o ne kurkite naują skelbimą.

Kodėl mano skelbimas perkeltas į kitą kategoriją ir pakoreguota jo antraštė? Vienas iš portalo kūrėjų tikslų – pateikti lankytojams informatyvią ir neklaidinančią informaciją. Todėl jei atliekant priežiūros darbus pastebėta, kad skelbimo antraštė neinformatyvi, jis patalpintas akivaizdžiai jo turinį neatitinkančioje kategorijoje, skelbimas bus perkeltas į labiau tinkančią kategoriją. Antraštė pakoreguojama siekiant tų pačių tikslų. Labai prašytume vietoje neinformatyvių antraščių tokių kaip - Perku, Parduodu, Ieškau, Akcija, Dėmesio ir jiems panašių, rašyti detalesnę informaciją apie prekę ar paslaugą.

Kaip užsakinėjama reklama. Ar sudarinėjate reklamos sutartis? Portalo puslapiuose, viršutinėje dalyje, kairėje ir dešinėje pusėse, randasi reklaminės panelės. Juose demonstruojami skelbimai keičiami kas valandą.
Reklamos užsakymas reiškia, kad Jūs savo skelbimui sukuriate reklaminį tinklelį, kitaip sakant rezervuojate poziciją, dieną ir valandą, kada skelbimas turėtų būti reklamuojamas. Reklaminių tinklelių skaičius neribojamas. Visi reklamos užsakymai sistemoje fiksuojami ir gali būti atspausdinti.
Užsakytos reklamos negalima pakeisti ar jos atsisakyti. Jei nebenorite reklamuoti skelbimo, paprasčiausiai jį pašalinkite. Kartu pasišalins ir visi susiję reklaminiai tinkleliai. Taškai už nepanaudotą reklaminį laiką negražinami.
Reklama užsakinėjama savarankiškai, portale esančiomis priemonėmis. Atskirų reklamos sutarčių, nei su fiziniais, nei su juridiniais asmenimis portalo administracija nesudarinėja.

Skelbimui užsakiau reklamą, tačiau užsakytu laiku portalas neveikė ir paslauga nebuvo suteikta. Ar gražinsite sumokėtus taškus? Taip. Sistema pati save kontroliuoja ir jeigu užsakymo laikotarpiu dėl techninių kliūčių portalas neveikė, sumokėti taškai automatiškai bus gražinti į Jūsų sąskaitą. Jeigu sistema neveikė dalinai, gražinami taškai bus perskaičiuoti proporcingai neveikimo laikotarpiui.

Noriu parašyti elektroninį laišką administratoriui, tačiau nurodytas adresas neegzistuoja. Kokiu adresu jums rašyti? Norėdami apsisaugoti nuo programų internete renkančių viešai skelbiamus elektroninio pašto adresus ir paskui siuntinėjančių SPAMą, mes samoningai pakeitėme įprastą e-laiško simbolį @ kitu simbolių deriniu [at]. Įrašykite teisingą simbolį ir viskas bus gerai.

Ką skelbimuose reiškia sutrumpinimai [Perž.] ir [@] ? [Perž.] - skelbimo peržiūros t.y. kiek kartų lankytojai skaitė konkretų skelbimą. Peržiūros nefiksuojamos žiūrint savo sukurtus skelbimus. Vieno ir to paties lankytojo pakartotinos peržiūros paros bėgyje fiksuojamos kaip viena peržiūra.
[@] - elektroniniai laiškai t.y. kiek e-laiškų (užklausų) pagal konkretų skelbimą buvo išsiųsta jo autoriui.

Išsiuntus SMS žinutę telefono patvirtinimui gavau atsakymą apie klaidą. Kaip elgtis? Klaidos aprašyme nurodyta dėl kokių priežasčių telefonas nebuvo patvirtintas. Pasitaisykite ir bandykite dar kartą. Jei parašyta "Nepavyko prisijungti prie duomenų bazės" žinutę siųskite vėliau, po 20-30 minučių.
Žinutės tekstą telefone rinkite atidžiai. Jis turi būti tiksliai toks, koks nurodytas. Raidinis kodas gali būti rašomas tiek didžiosiomis, tiek mažosiomis raidėmis.

Išsiunčiau SMS žinutę ir negavau nei patvirtinančio, nei klaidos pranešimo? Taip galėjo atsitikti dėl to, kad Jūsų sąskaitoje neužteko lėšų paslaugai apmokėti. Papildykite sąskaita ir bandykite dar kartą.

Išsiunčiau SMS žinutę ir gavau patvirtinantį pranešimą, tačiau telefono statusas išliko NEPATVIRTINTAS? Apie incidentą informuokite portalo administraciją. Nepamirškite nurodyti siuntimo laiko ir telefono numerio iš kurio buvo siųsta.

Kas gali siųsti SMS žinutes? SMS žinutės gali būti siunčiamos iš bet kurio Lietuvoje veikiančio mobilaus operatoriaus tinklo. Žinutės iš kitų užsienio valstybių nepriimamos.

Visos teisės saugomos ©.    Projekto idėjos, techninio ir vizualinio įgyvendinimo autorius: UAB "ARBORITA"